13 Haziran 2012 Çarşamba

KALYON OJE

Hanımlar size uzun ve kırılmayan tırnakların sırrını açıklıyorum şu an.
Yıllarca uzatamadım tırnaklarımı. Tam oh uzuyo derken kırıldı hep. İncecik tırnaklarım varDI, kalyon kullanmaya başlayana dek.
Haftada bir kaç kez temiz tırnağa sürüyosunuz. Ben çok değil 2-3 hafta içinde istediğim sonucu aldım. Tırnaklarım kırılmadan uzuyo, eskisinden daha çabuk uzuyo, ve daha güçlü. Üstüne bir de oje sürmekten sararmış tırnaklarımın rengi yerine geldi.
Tek problemi üstüne oje sürerken 2. kat çok zor kuruyor, eğer ojeyi gece sürmüşseniz yastık çarşaf iziyle uyanmanız çok olası :)
O yüzden Kalyon u sürdükten sonra üstüne oje sürücekseniz, her katın arasında bekleme süresini uzun tutun derim. 
Tırnaklarınızın benim gibi ojesiz halini sevmeyenlerdenseniz Kalyon sürüp çıkın. çok hafif beyaz, çok hafif parlatıcı gibi. 
Başka markaların bu tarz ürünlerini kullanmadığımdan kıyaslama şansım yok, Kalyon la tanıştıktan sonra başka markaya bakmadım açıkçası :)
Fiyatı 5-6 TL civarı.
Artık hepimizin upuzun sağlıklı tırnakları olucak ihihuu! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder