19 Haziran 2012 Salı

L'Oréal Paris Lash Architect 4D Maskara




Alırken reyon görevlisinin ısrarıyla almıştım. Memnun kalmıycağımdan kesinlikle emindim.
YANILMIŞIM. Bu aşık olunabilcek bir rimel. 
4D vaat ediyor, hacim, uzunluk, kıvrıklık, dolgunluk.
İlk katta biraz ayırıp uzatıyor. 2. katta dolgunlaştırıp yukarı kaldırıyor. 3. katta da tüm etkilerini destekleyip sabitliyorsunuz. Fırçası da kullanışlı. Ucuna doğru inceldiği için ince kirpiklere de kolayca ulaşabiliyorsunuz.
Çok tombul bir fırça olmadığından gözün altına üstüne bulaşma ve makyajı mahvetme riski ortadan kalkıyor.
Waterproof rimel sevenler, sanıyorum waterproof seçeneği mevcut değil.
Eğer kirpikleriniz biraz uzunsa, bu rimelle arşa değecek kirpikleriniz olabilir.
Yapı olarak çok yoğun bir rimel, şişesini ilk açtığımda çok çabuk kuruyacağını düşünmüştüm. Bu konuda da yanılıyorum galiba. Yaklaşık 2 ay oldu ve ilk günkü gibi duruyor.

Şurda da 2 kat uygulanmış hali var: 



1 yorum:

  1. profilin kapalı takip edip etmediğini göremiyorum o yüzden yorumunu yayınlamıyorum

    YanıtlaSil