20 Mayıs 2012 Pazar

FLORMAR COMPACT PUDRA VS FLORMAR TERRACOTA PUDRA










Flormar'ı kendi ürünleriyle kıyaslıyorum bugün.
Bu pudrayı çok seveceğimi düşünerek aldım. Ev arkadaşım başka bir rengini kullanıyordu,(bir kaç ton koyusunu) ve bir çok markaya göre çok daha iyi olduğunu söylüyordu.
Bir pudra arayışında olduğumdan, aldım tabi.
Ya renginden dolayı, ya da benim cildimden dolayı, hani böyle pul pul olur ya ciltte, öyle oldu.
Altına baz sürüp kullanmayı denedim olmadı. Nemlendirici sürüp denedim olmadı.
Ben bu pudrayı bir türlü kullanamadım. Şimdi öylece bekliyor dolapta, ve çok üzülüyorum.
Sanırım Flormar'ın beğenmediğim tek ürünü oldu.
Gelelim terracota pudraya.
Kardeşim Flormar ın  Terracota pudra no:21 ini kullanıyor. Allam o nasıl bir pudra!
Işıl ışıl yapıyor, çok güzel aydınlatıyor. Başka renkleri allık ve ya far olarakta kullanılabilir sanıyorum.Kapatıcılığı da ortanın üstünde. O pudradan neden hala kendime almıyorum bilmiyorum, kardeşimin yanına her gittiğimde illaki onu kullanıyorum :) Alıncaklar listemin en başında o var şuan. Resmini çekmek hiç aklıma gelmedi, ben de link vereyim dedim.   işte renkleri Baştan 2. kardeşimin kullandığı. Buğday tenliler için ideal.
Fiyatı 30 tl civarında galiba.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder