23 Mayıs 2012 Çarşamba

SEBAMED güneş kremi



Annem almıştı güneş alerjimin ortaya çıktığı gün, doktor tavsiyesiyle.
Yıllardır güneşe çıktığımda hiçbir şey olmayan ben artık kaşınıyorum, kabarıyor cildim. :(
O yüzden hele de güneş artık canımı yakmaya başlamışken güneş kremi sürmeden çıkmamaya çalışıyorum.
Sebamedin bu kreminin nohut kadarı kocaman yerlere sürülebiliyor. İlk aldığımda acemilikle fazlaca sıktığımda bembeyaz olmuştum, lanet öyle zor ki çok sürünce emdirmek.
Sonra akıllandım, azıcık sıkıp güzelce yedirebiliyorum tenime. Güzel de koruyor galiba, bunu sürdüğümde bütün gün yenilemesem bile ne bi kızarıklık ne bir kaşıntı oluyor. Tabi havuza denize girip çıktıkça yenilemek lazım ama, ben daha tatil sezonunu açamadığımdan şimdilik  yenilemeye gerek duymuyorum.
Son kullanma tarihi gelene kadar kullanılabilecek bir ürün galiba, 2 yazdır kullanıyodum, hala kullanıyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder