28 Mayıs 2012 Pazartesi

FLORMAR SMOKY EYES CARBON BLACK WATERPROOF EYELINER


 Soldaki kalemin kendi rengi, sağdaki sünger uygulanmış hali.




Bu da süngeriyle üstünden biraz geçilmiş, gözdeki duruşu.


Çok severek, özellikle göz üstüne kullandığım bir kalem. Ben süngerini smoky eyes efekti dışında, genelde yukarı taşan kısım olursa onu düzeltmek için kullanıyorum. Özellikle 5 dakika da hazırlanıp çıkmam gereken durumlarda çok yardımı oluyo.
Ben eyeliner sürerken 2 gözün kuyruğunu eşit yapmak konusunda pek başarılı değilim, ama süngeri sayesinde onu da aştım. Süngeriyle hooop geçiyorum kuyruğundan oluyo eşit kuyruklu gözler. :)
Benim göz altıma sürdüğüm kalemler genelde akar, göz yapımdan dolayı galiba. Bir kaç kez bunu sürdüm göz altına, ama akma farketmedim. Bu konuda da başarılı.
Ve inanılmazz kolay sürülüyo. Kalem fiyk diye akıyo sürerken. 
Siyahı da beni tatmin edicek kadar siyah.
Serinin başka renkleri var mı bilmiyorum, ama eğer gözünüzün üstüne kalem sürmeyi sevenlerdenseniz şiddetle tavsiye ediyorum.



2 yorum:

  1. Çok yakışmış :) Güle güle kullan..Blogun yeni sanırım,blog hayatında başarılar dilerim sana :)

    www.nzlsyn.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba. evet yeniyim, acemiyim :) teşekkür ederim.

      Sil