20 Mayıs 2012 Pazar

Maybelline Colossal Volum Express Cat Eyes Maskara

3 tane bitirdiğim tek rimel kendisi. Benim bir rimelden beklediğim her şeyi karşılıyor. 
Hacim veriyor, uzatıyor, dolgunlaştırıyor ve bunun yanında kirpikleri topak topak yapmıyor.
2-3 kat sürdüğümde var yaa üfüüü! Yelpaze gibi kirpiklerim oluyor.
Gözümün üstüne kalınca kalem sürdüğümde bile kirpiklerim tek tek belli oluyor.
Şu an Loreal'in loreal lash architect 4d sini kullanıyorum. O bittiğinde tekrar buna dönücem galiba.
Çevremdeki herkese şiddetle tavsiye ediyorum.
Bildiğim kadarıyla sadece siyah rengi var ve waterproof değil. Ben zaten makyaj temizlemeye çok üşenen bir insan olarak, waterproof olmamasını tercih ediyorum.
Fiyatı da yaptıklarının yanında çok ucuz kalıyor, yanılmıyorsam 15 tl civarında. Ve genelde Kağan ve Watsons ta indirimlerle 12 tl civarı oluyor.
Bir deneyin diyorum.
Şu da ürünün reklam afişi:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder