23 Mayıs 2012 Çarşamba

VICHY NORMADERM JEL- Akneye Eğilimli Ciltler İçin
Kadınlar gününde en güzel tweet i yazana bir yıllık cilt bakım paketi hediye ediyordu Vichy. Ben de o muhteşem tweeti yazan şanslı kişi oldum eheh.
Yaklaşık bir buçuk aydır kullanıyorum Normaderm serisinin ürünlerini.Memnun muyum? memnunum. 



Ürünün vaat ettikleri şöyle:
İçerisindeki mikro-parçacıklar sayesinde gözenekleri temizler, cildi pürüzsüzleştirir ve yeniler. Gün geçtikçe cilt bütünlük ve saflık kazanır.
Ve içeriğinde sabun, paraben,alkol yokmuş.





Bir kaç ay önce kullandığım bir fondöten benim hiç alerjik olmayan cildime alerji yaptı. Cildim bir anda pütür pütür oldu. Vichy bana bi nimet gibi geldi açıkçası, naapıcam ben diye kara kara düşünürken kargo elime ulaştı ve Vichy serüvenim başladı. Benim T bölgem biraz yağlı, o yüzden benim için ideal bir seri.


Vichy temizleme ürünleri önce cilt altındaki yağı dışarı atıyormuş. Bu da sivilce şeklinde olabiliyormuş. Eczaneye sorduğumda ilk 2-3 ay devam eder dedi. Daha sonra yağı tamamen temizleyip pürüzsüzleştirmeye geçiyormuş. 2 haftada bir çene etrafında sivilce çıkıyor, alttan alttan. Bi kaç gün içinde geçiyor. Ama yanaklarımdaki pütürtülerden sadece bir kaç tane kaldı. Cildim eskisi gibi tekrar pürüzsüz olucak yakında galiba :)


Ürünü kullandıktan sonra cildim bayaa kuruyor. Bunun için ürünü destekleyen bir nemlendiriciyi de kullanıyorum arkasından. Bittiğinde 2.ye almak istiyceğim bir ürün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder